Terima Kasih jika sudi follow ..

Klik I please

Klik lah....Ada Offer Menarik.. JOM TENGOK

Wednesday, March 28, 2012

Jual Online tapi tak letak harga... kena PM?

aku terbaca 1 tweet ni ..lebih kurang gini bunyiknya :

" peniaga online yg letak product/service kt website but xletak harga, aku rs malas nk tgk.sbb aku google nk taw brg n hrga sekali.senang."

Sebagai pengguna... aku pun rasa camtu... sama la kita masuk dalam kedai..semua barang dia tak letak harga...kita nak tanya dia satu..satu..satu..pas lebih 10 barang kita tanya,,,kita tak berkenan...pahtu kita pon blah..n for sure orang kedai tu plak BENGANG ngan kita kan...? Sapa suruh dia tak letak harga..kena la layan n customer ada hak..nak beli ka tak nak beli...

Sebagai peniaga lak.. dia tak mo letak harga kat kedai online dia ..pasai satgi ada peniaga online lain mai dok risik harga ..pahtu curik plak customer dia dengan harga yg rendah la rm1 2..contohnya.. penat dia dok pomote kan... ?

SO CAMNE..??
dari kaca mata pengguna...nyusahkan dia la....dia nak survey harga....
dari kaca mata seller plak.. dia terpaksa buat camtu nak jaga periuk nasik...

aku pun pening... tapi as peniaga aku letak ja HARGA... customer yg nak mintak diskaun..pandai2 la mintak..boleh bagi aku bagi...tak boleh aku inform elok2 la...




 
Like My Page - Bisnes Untuk Anak-anak

No comments:

Post a Comment

Share Jika Setuju