Terima Kasih jika sudi follow ..

Klik I please

Klik lah....Ada Offer Menarik.. JOM TENGOK

Thursday, March 29, 2012

RM 25 saja..? Geleng kepala !




Segak dan cantik !! Tapi sayang... segak dan cantik itu disalahguna.  Mencari rezeki dengan tarian tiang.  Namun kesalahan yang mencemarkan maruah seorang gadis islam itu hanya bernilai RM25.00.  Ya... itulah harga yang perlu dibayar oleh Faiqah Azizan, 24, Nurul Huda Abdul Rahman, 23, dan Nooranishah Mohamad Isa, 19 untuk berkelakuan kurang sopan dengan melakukan aksi tarian tiang di sebuah pusat hiburan di Nilai.

Mereka dinasihati agar tidak mengulangi kesilapan yang sama dengan denda RM 25.  Berapa ramai yang akan kata .. " RM25 jer.....?? biar betoi..?"
Berapa ramai pula bakal penari tiang akan terdetik....kalau takat denda banyak tu, 10 kali pun aku boleh bayar..." ( upppssss.... pihak yg berkenaan.. saya tidak kondem undang-undang anda ).
Berapa ramai pula tokey2 pusat2 maksiat senyum lebar melihat kita sendiri memperlekehkan hukum kita dgn nilai sebanyak itu..... apa mau takut maaa... kita kasi bayar pun buleh...
------------------------------------------------------------------------
Tiga wanita beragama Islam itu didenda RM25 seorang oleh Mahkamah Majistret Seremban di sini semalam selepas mengaku bersalah.

Pertuduhan dibuat mengikut Seksyen 21 Akta Kesalahan-Kesalahan Kecil 1955 yang mengenakan hukuman denda tidak lebih RM25 atau penjara maksimum 14 hari jika sabit kesalahan.





Like My Page - Bisnes Untuk Anak-anak

No comments:

Post a Comment

Share Jika Setuju